top of page

אחותי הלא ביולוגית

זה יום רביעי וכל אחת מאיתנו פונה לדרכה. "כוסרביעי שמח" היא מברכת אותי. "כוסרביעי שמח" אני עונה לה. יום רביעי זה היום בו אנה נוסעת למאהב שלה, רסטאפרי שגר בקארוון בקצה של יער בגליל המערבי ואני נוסעת לאהובה שלי היפה. ככה זה אחיות. מסונכרנות. גם את המחזור אנחנו מקבלות ביחד למרות שגרות במרחק שעתיים נסיעה זו מזו. 


אנה היא החברה הכי טובה שלי, אחותי הלא ביולוגית. פגשתי אותה במעגל שירה מקודשת, מסוג המעגלים בהם מתכנסים, שרים ומנגנים יחד. מיד נדבקנו אחת לשנייה. פוני חד ומוח חריף יש לה והיא משוגעת על כל הראש. היא מבוגרת ממני בשלוש שנים. אחות מיילדת במקצועה, יש אומרים אחות חרמנייה. גולשת גלים. אמא לשלושה. 


אז יש לי אחות שהיא אחות ובעלה היינץ הוא גרמני, מה שמספק לנו שעות של הנאה. Haven't the Jewish people suffered enough בכל פעם שהוא לא רוחץ כלים, קריאות הייל כשנפרדות לשלום. 

זמן קצר אחרי שהכרנו יזמנו את פרויקט "כוסמח מעל הכל". פרויקט משמח לב, כוס ותחת בו אנחנו קוטפות אורגזמות, מדרגות, מודדות ומדווחות זו לזו עליהן. 


אנה פוליאמורית. יש לה שני ילדים מבעלה וילד שלישי ממזר ממאהב לשעבר.

לנאצי ("היינאצי") יש שלוש חברות: לילי, אינדיאנית אוסטרית שגובהה כמעט חצי מגובהו, שקטי-פרמה ההזויה ודונה לואיזה הידועה בכינוי הזונה. אותה אנחנו לא אוהבות כי היא רוצה אותו רק לעצמה, להוליד איתו ניאו-נאצים קטנים.

לאנה יש כמה מאהבים. איש עסקים תל אביבי, מתכנת בלונדי ורסטפארי שיש לו זין ממוצע אבל הוא זיון פצצה ולכן הוא מכונה זמזפ. 


באחד המעגלים שהיינו בהם ישבה גם אנאבל, טרנסג'נדרית קצוצת זין ובעלת שדיים שבוחרים מקטלוג ושום ילד לא יפנצ'ר לעולם. יש לה שיער רפונזל ארוך ומוזהב והיא מדברת כמו אישה והולכת כמו אישה אבל מפליצה בדיוק כמו גבר.

במעגל שירה האחרון היא שרה בקול גבוה ורועד: מי האיש החפץ חיים. מי האיש החפץ חיים, אוהב ימים, אוהב ימים, אוהב ימים לראותו.

אז תהיתי בקול: מה עם האישה? מה קורה אם האישה חפצה חיים?

את כזאת ילדה, אנה אמרה לי. אישה לא חפצה, אישה עושה.

עושה מה חפצה? אני שואלת אותה

חפצה חיים? עושה חיים! היא עונה לי.

ואם מחופצנת?

גם אז עושה. לא חפצה - לא עושה.

יש לי עוד מה ללמוד. כשאהיה בגילה אולי אחפוץ פחות ואעשה יותר. 


ביום ההולדת האחרון של אנה, לילי המאהבת של היינאצי שלחה לה במתנה צנצנת פטריות הזייה שקטפה עבורה ביער באוסטריה. זמזפ, אנה ואני התכנסנו ביער לזלול פטריות. אחרי שסיימנו להתפעל מהפילה שהופיעה מולנו על השביל ולטפס על הקשת שנוצרה בין העצים - חזרנו לקראוון שלו. הוא חשב שתהיה שלישייה אבל זה לא בית זונות פה ואני אישה שמרנית. כל הילדים שלי מאותו גבר ואני שוכבת רק עם נשים אחרות. שיישכח מזה.

 

כשבעלי ואני במקום נמוך, אנה דואגת להזכיר לי שהוא מטורט ומחופף וכשהיינאצי האוטיסט לא רואה אותה, למרות שהיא בדיוק מולו, אני שם כדי להזכיר לה כמה שהיא קיימת.


לפעמים טועים לחשוב שאנחנו זוג כי אנחנו קרובות כל כך. אני הרי ידועה בנטיותיי ובינינו, עוד לא נולדה הסטרייטית שלא הצלחתי ללסבב אבל גילוי עריות זה לא הקטע שלנו.

אהובות אפשר למצוא בשפע. אחות לא ביולוגית יש רק אחת.






500 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page