top of page

הסקס הכי סקסי שהיה לנו

עודכן: 24 ביוני 2022

הסקס הכי סקסי שהיה לנו לא כָּלַל השפרצות או פירוטכניקה. לא היתה בו חדירה בכלל.

הסקס הכי סקסי שהיה לנו היה כל כך עדין, הפראיות שלו כל כך נשלטת, שנזכרתי, או שמא למדתי מחדש, איך הדרך לאלוהות היא לפעמים עדינה ונחבאת אל הכלים כמו קנה סוף במקווה מים מתוקים. נזכרתי איך האוויר עצמו מופשט מספיק בשביל להפשיט אותנו מהרוח והצלצולים ואיך די בלחישה של אצבע בשביל לצעוק למלאכים.


הסקס הכי סקסי שהיה לנו התחיל בישיבה על הבר.

הערב אנחנו יוצאות, היא הודיעה לי. עבדנו כל היום ובערב עלינו על ג'ינס וז'קט, מאמץ מינימלי, ויצאנו. בלי להזמין מקום מראש, בלי להחליט לאן, הגענו למקום וקיבלנו מקומות על הבר. חָלַקְנוּ בשר ושתי מנות קַצָּבוּת עדינה של שדות קשוחים. שתינו כוס יין אדום, ישראלי עמוק, כוס לי וכוס לה. הברמן הציע לנו צ'ייסרים אבל סירבנו. כוס יין אחת מדויקת לנו כמו כפפה ליד, כמו היד שלי לירך שלה, כמו הירך שלה לנשגב.


אחר כך, שבעות ונוצצות עיניים, שכבנו יחד ערומות במיטה. היא שכבה על הגב ואני לצידה. התחלתי ללטף אותה. ליטפתי שדיים, בטן, ירכיים. ליטפתי את הרגל שלה מכל צידיה ואז את השנייה. היד שלי רפרפה לה על הכוס בדרך, נוגעת לא נוגעת, בעיקר לא נוגעת. נצמדתי אליה בתנועות רכות, על צידי, פונה אליה. הרגליים שלי היו סגורות, האגן שלי זז. ליטפתי אותה בלי הפסקה.


הנמרה הנהנתנית שבתוכה התמסרה למגע ואני המשכתי עוד ועוד. ליטפתי את פְּנִים הירכיים, כל חלק באגן שלה. בעדינות אוורירית נגעתי קלות מעל הכוס והמשכתי לרגליים, לבטן, לשדיים. חזרתי לאזור המפשעות, לא נגעתי בוגינה עצמה, רק רפרפתי, רק מסביב. התרכזתי בעור, ברגליים, בבטן התחתונה.


היא שכבה על הגב ברגליים פתוחות ועיניים עצומות. מדי פעם היא השמיעה קולות של עונג. ליטפתי אותה, את החלקים החלקים שלה. ליטפתי כל מקום שהגעתי אליו, מברכיים עד צוואר. בלי לדבר אהבתי את כולה, יידעתי אותה שאין עולם מלבדה. נתתי לתשוקה להתרכך בי בִּפְנִים, לזרום בתוכי בלי מטרה.


יכולנו להמשיך ככה שעות ואולי זה מה שקרה. לא בדקנו, לא היתה משמעות לזמן.

המשמעות היחידה היתה עונג החיבור שהתרחש וקרה והיה הוויה באותם רגעים או שעות או נצח של ערב.


אחזתי לה את הירך, את הבטן. נמשכתי אליה כפי שנער מתבגר נמשך לנערה (או שככה נדמה לי, מעולם לא הייתי אחד כזה). נמשכתי אליה בעוז שוצף שתָּחוּם בגבולות של אי ידיעה. ואולי אותה אי ידיעה היא זו שהופכת אותו לחופשי.

הייתי נער מתבגר, הייתי אישה בשלה, הייתי נחש מתפתל והייתי מלכה שַׁלִיטָה. לא ידעתי כלום וידעתי כל מה שחשוב.


הרגליים שלי היו סגורות אבל הרגשתי שאני נוטפת, כנראה הכי רטובה שאי פעם הייתי. רציתי אותה והשארתי את הרצון מוחזק כמו סוס פרא בין הרגליים שלי.


היא צפה בתוך העונג כמו שצפים על פני המים. היא נתנה לידיים שלי לעבור עליה, להתעכב על כל תא בעור שלה. היא נתנה לכוס הפתוח שלה לחוש אותי כמעט בלי מגע. נתנה לנוכחות היציבה שלי להיות שם, ללטף בעדינות את החשק שלה כמו שרוח מלטפת פָּנִים.


נצמדתי אליה בלי לרצות ממנה דבר. אני רוצה ממנה הכל בחיים. התמזגתי אל כל חלק בה שיכולתי כי כולה נכונה לי. כי הלב שלה הוא הבית שחיפשתי במשך גלגולים.

פה בערב הזה, עם כוס יין אחת ורגליים פתוחות, יכולתי להניח לרצון ההיטמעות בה פשוט להיות. לגעת באותו כיוון משני הקצוות של היופי, באור ובעור.


המגע המשיך ונמשך. הגוף שלנו התמסר והתרכך, הִרְפָּה והתהדק. התשוקה בעבעה מבין הרגליים וזרמה בינינו כמו נחל רחב ועמוק. הברכיים היו לו גדות זקופות, סלעי בזלת עגולים. אפשרנו את זה בפשטות.


החזקנו את זה, דהרנו על זה, עד שכבר לא.

הסקס הכי סקסי שהיה לנו נגמר בכמה אורגזמות. בתובענות לקחנו אותן, ברצון פתאומי וברור. בום של בא לי והן יצאו מקרבנו ברצף, בצעקות עמוקות כמו שאנחנו יודעות.

לפעמים אין אלא לעלות על הגדות ולהציף את הצוף.



472 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page