top of page

שכטר. רונה שכטר.

עודכן: 30 בנוב׳ 2019

כשעמיקם התקשר להציע לרונה את הפרויקט החדש, היא היססה. נדיר שאמרה לו לא. כל פרויקט דרש ממנה שבועיים - שלושה של הכנה ועוד כמה ימים של ביצוע. תחזוק היחסים אח"כ היה פשוט והיא נעזרה בטבלת אקסל בסיסית. שם, פרויקט, תפקידה מולו, תאריכי אינטראקציה, תוצאה.

השכר היה גבוה מאוד, בהתאם למידת הסיכון. זה איפשר לה שפע של זמן פנוי בין פרויקט לפרויקט. שני ילדים, בעל וחתולה מפונקת היו האובייס, אבל אהבתה העמוקה, קיק חייה, היה קייטסרפינג. היא התחילה ללמוד מאוחר יחסית, בגיל 37. לקחה קורס ביוון והתאהבה מיד. בכל רגע פנוי היא היתה במים. נסעה לכנרת, לאילת, לאן שהרוח אפשרה. האהבה לקייט היתה ממכרת והשאירה אותה חזקה ושזופה וגם עם צלקת ארוכה לצד הפה, מזכרת מהתנגשות חזיתית עם סלע בעשרים קשר.

הפרויקט האחרון, לפני חודשיים, היה מעניין ונגמר בהצלחה. עמיקם ביקש מרונה להיפגש עם מנהל חטיבה בחברת אנרגיה בינלאומית, הודי שחי בכוויית. כרגיל, היא היתה צריכה להדביק את המחשב שלו בתוכנה שתעתיק את כל האינפורמציה שלו, כולל ססמאות שהוא מקיש, למחשב שלה.

עמיקם נתן לה תמיד רק את פרטי האנשים "המטורגטים" כפי שקראה להם, החזר הוצאות ואת השכר שהסכימו עליו. מעבר לזה, היא היתה האחראית הבלעדית על הדרך להגיע לתוצאה.

מה שעניין את עמיקם היה תוכניות הגשה למכרזים ומודלים פיננסים והיא סיפקה לו את זה תמורת ההון הקטן ששילם לה, אבל אותה הכי עניינו הסודות הקטנים והמטונפים שלהם ותמיד, תמיד היו כאלה.

למטורגט ההודי קראו ויקראם. היא יצרה עמו קשר באמתלה של אשת משאבי אנוש שיש לה משרת ניהול להציע לו בשווצריה. היה לה כבר פרופיל פעיל בלינדקאין ואתר "head hunting" שתיחזקה כבר כמה שנים. זה היה המשחק המועדף עליה, לאנשים היה קשה לסרב לרעיון של רילוקיישן לאירופה ומימון חינוך לילדים בבי"ס אמריקאי. אחרי מספר שיחות טלפוניות הם קבעו להיפגש בפעם הבאה שהוא יגיע ללונדון. זה לקח כחודש של שמוזינג ובסוף הם אכן נפגשו. רונה שכרה משרד בסיטי של לונדון כדי לראיין אותו לתפקיד. היא הכינה מצגת של חברת התפלת מי ים שמחפשת מנכ"ל לפעילות באירופה. אוסמוזה הפוכה. מצבת עובדים. צפי גידול. שיתופי פעולה פוטנציאלים עם חברות מובילות. קל.

ויקראם, עם אף בולבוסי ושיער מקליש, הגיע לפגישה לבוש חליפה בצבע ירוק מופרך וחפתי דרקון זהובים והתגלה כאיש מבריק ומקסים. הם נפגשו במאור פנים הדדי והוא היה סקרן לשמוע על ההזדמנות החדשה. מיד אחרי השקף הראשון של המצגת, המחשב של רונה כבה והיא לא הצליחה להדליק אותו. היא ניסתה שוב ושוב, נבוכה ומתנצלת על הפשלה שמעולם לא חוותה. אחרי מספר ניסיונות כושלים היא שאלה: אולי נראה את המצגת על המחשב שלך? הוא חייך, בטח בטח, והיא החדירה את הדיסק און קי לחור המיועד והעלתה את המצגת על המחשב שלו. בשילוב של רהיטות, הומור ורצינות היא הציגה את החברה ואת פרופיל המנכ"ל המיועד. היא התאמנה על זה עשרות פעמים בבית ונוכחותו הנעימה של ויקראם הפכה את המשחק למהנה. הוא אמר שזה נשמע לו מעניין וישמח להתקדם, הם סיכמו שיישארו בקשר ונפרדו בלחיצת יד.

בחדר במלון היא מזגה לעצמה כוס יין אדום מהמיני בר והתחברה ללפטופ. הקליקה סיסמה. שורות שורות החלו לרדת על המחשב, אתרים בהם היה, קבצים של תוכניות הנדסיות, שרטוטים, הסיסמאות שלו לאתרים, גברים שחורים וחסונים מזיינים זה את זה ביחידים או חבורות. נמסטה ויקראם! היא חשבה לעצמה מחוייכת וסגרה את המחשב.

הפעם כשעמיקם התקשר, רונה היססה. המטורגט היה מנהל תכנון אסטרטגי בחברה סינית ענקית, יצרנית רכיבים אלקטרוניים והיתה לה הרגשה לא נוחה מהרגע הראשון. בבקשה תחשבי על זה, עמיקם הפציר. זה חשוב, פרויקט ענק והלקוח יוסיף לך בונוס הצלחה, עשרים אחוז תוספת אם תגיעי למידע.

עם פרויקט אחד נוסף מוצלח היא תוכל להגשים חלום ולטוס לגלוש בסאל קייפ ורדה באוקיינוס האטלנטי. סטטיסטיקת הרוח שם היתה מושלמת והיא תצטרך להתאמן קשה בשביל להגיע לרמה המתאימה. הכסף קסם לה ומצד שני, היא לא אהבה לעבוד עם מטורגטים סינים. היה לה קשה יותר לקרוא אותם והבטן שלה התהפכה מהמחשבה על מה עלול לקרות לה בסין אילו תיחשף. אחרי לילה של התהפכות במיטה, אחרי שדשה ודנה עם עצמה ביתרונות ובחסרונות, רונה הודיעה לעמיקם שהיא מוכנה.

לסיני קראו בריאן וונג. סינים סתומים, היא חשבה לעצמה, הוא בריאן כמו שאני הנסיכה דיאנה. היא יצרה איתו קשר כמנהלת משאבי אנוש שמחפשת מנכ"ל לחברת ענק בסינגפור אבל וונג סירב לכל ניסיונותיה להביאו לפגישה. הוא אמר לה שטוב לו בחברה הנוכחית והוא לא רוצה לשמוע על אפשרויות תעסוקה נוספות, הוא גם מאוד עסוק אז אם אפשר להפסיק להתקשר.

רונה החלה להכין את התכנית החלופית, זו שאחריה הקשר איתו יישרף, בתקווה שהיא עצמה לא.

היא תפגוש את וונג בכנס בהונג קונג, כנס שנתי בינלאומי למסחר טכנולוגיה ורכיבים אלקטרוניים. היא נרשמה לכנס כבעלת חברת משאבי אנוש. 4000 דולר השתתפות בכנס ועוד 2500 דולר לטיסות ומלון. זה הולך להיות ניסיון יקר ויש לה רק צ'אנס אחד.

אני מקווה שאתה שווה את זה, בריאן כוכב עליון, רונה חשבה לעצמה. היא התמלאה אדרנלין ונזכרה, כמו בכל פעם שהיתה לחוצה, שהיא עצמה הוציאה (פעמיים!) אדם שלם מהגוף שלה. קטנעליי קטנעליי קטנעליי היא מלמלה לעצמה את לחש המכשפות הקבוע שלה.

היא טסה להונג קונג וקנתה שם נייד וסים מקומי במזומן. היא הדפיסה בבית דפוס כרטיסי ביקור עם האימייל הפיקטיבי והמספר החדש. לבוקר הראשון של הכנס, מינגלינג שכלל ארוחת בוקר ומיץ תפוזים בכוסות יין גבוהות, היא הגיעה מוקדם וחיפשה את וונג. כל הסינים האלה פאקינג דומים זה לזה, היא חשבה לעצמה, אבל לוואנג, על פי התמונות ברשת, יש נקודת חן על הלחי השמאלית ומבט זחוח וסוטה.

אחרי שעתיים של שיטוטים היא איתרה אותו ובינתיים רק תיצפתה עליו מרחוק. היה קשה לא לשים לב אליה, אישה מערבית גבוהה בין המוני גברים בחליפות. היא היתה רגילה לזה ולבשה את החיוך הכי קורן שלה, זה שמתחתיו נעוצות כל קללות העולם.


בערב היא לבשה שמלה אדומה מוגזמת ואת שרשרת הזהב הגדולה שקיבלה בירושה מסבתא שלה. היא הרימה את השיער גבוה והורידה ממנו שוונצים שובבים. היא השפריצה על עצמה המון בושם, אין דבר כזה יותר מדי. היא הניחה צללית בגוון מעושן קרוב לרקה ועל קפל העין כדי להדגיש עוד יותר את העיניים העגולות, הגדולות ממילא שלה.

היא התקשרה לקבלה והזמינה מסאז' לשעה תשע וחצי בערב למחרת. היא ירדה שוב ללובי להרמת הכוסית ושוב איתרה את וונג, מתלוצץ עם סינים אחרים בחליפות. זה נראה כמו משחק מחשב היא חשבה לעצמה, בא לי לרסס אותם עם תת מקלע, אחד אחד.

היא העבירה יד על המותן לסדר את השמלה, נשמה עמוק וניגשה אליו עם כוס יין ביד וחיוך ענק. הציצי שלה היה גדול והמחשוף נדיב. כמו שקלטה כבר, ג'נטלמן - הוא לא.

הוא חייך אליה עמוק לתוך המחשוף והיא אמרה במבטא צרפתי קל, נעים מאוד, מוניקה. בריאן, הוא אמר במבטא סיני, בריאן וונג. הם לחצו ידיים, היד שלה חזקה ושלו רפה והיא ציחקקה. מה אתה עושה פה בכנס? הוא החל לדבר על התפקיד שלו, אינוביישן, אספיריישן. היא דובבה אותו בקלות והוא פטפט על לקוחות מערביים תובעניים, גרמנים שמנים שמרגישים בעלות על אסיה. הם נראים כמו תרנגולים אדומי צוואר הוא לחש לה באוזן והיא זרקה את ראשה אחורה בצחוק מצטלצל.

הוא אמר לה שיש לה עיניים יפות. לי?? באמת?? תודה. היא חייכה בביישנות והשפילה מבט כאילו זו הפעם הראשונה שגבר מחמיא לה. זה מביך כמה שהוא גנרי, היא חשבה לעצמה.

אז מה את עושה פה? אני חברה של פייר מנהל המלון, היא ענתה. הוא מארח אותי. אני מגיעה רק לכנסים גדולים וחשובים. כנסים של מדענים חוקרי נמלים לא מעניינים אותי. הוא צחק מאוד, צחק מדי. היא הבחינה בשיניים צהבהבות וחמש סתימות כסף בפה שלו. פניו היו חלקות באופן טבעי כמעט לגמרי ונקודת החן בלחי השמאלית נראתה גבשושית מקרוב.

יש לי חברה של בנות, היא אמרה לו בשקט, כאילו מגלה לו סוד. הוא פתח עיניים מטונפות לרווחה והיא קיבלה את האומץ להמשיך. אתה יודע מה, תן לי להסביר לך את זה מחר. תשע בערב בחדר שלך? אתה לן פה? כן. 1308. אהיה שם. הם השיקו כוסות, "גאם ביי", לגמו והביטו זו לזה בעיניים. היא הסתובבה ועלתה לחדר.

בחדר היא ערכה שיחת וידאו עם יניב והילדים שנראו לה כל כך רחוקים, כמו בעולם אחר. נטע בדיוק ציירה דרקון ואלון נופף לה במסך עם קרטיב דביק. היא התגעגעה פתאום נורא. תנשמי, היא הזכירה לעצמה. עברת רק חצי דרך.

למחרת היא לקחה לעצמה את היום. הסתובבה באזור המלון. קנתה לעצמה שמלה, לכל אחד מהילדים מתנה מפלסטיק זול וליניב שעון ריצה מודד דופק, כמו שביקש. היא חזרה למלון אחר הצהריים, ניסתה לישון קצת אבל לא הצליחה. היא היתה נרגשת מדי, יש הרבה על הכף.

בשש בערב רונה יצאה מהמיטה. הדופק שלה עלה. היא התרגשה. היא מזגה לעצמה יין לבן מהמקרר הקטן שבחדר, מקציבה לעצמה כוס אחת מעכשיו ועד תשע. תשתי לאט היא אמרה לעצמה. היא נזכרה לשאול את יניב אם זכר לתת לחתולה את התרופות. הפצע ברגל הקדמית כבר נראה יותר טוב כשנסעה, היא לא רצתה שתהיה רגרסיה. הוא ענה לה שזכר.

היא נכנסה למקלחת, חפפה ראש, הסתבנה, ואז הניחה דוש חזק בין הרגליים שלה. היא החלה לפנטז על הזין הגדול של יניב ואיך הוא חודר אליה מאחור בדוגי. היא דמיינה את עצמה עם זין ואז את וונג עם התחת חשוף כלפיה. אני אזיין לך את התחת היא לחשה בדמיונה והחלה להחדיר זין עומד לתחת שלו. בבת אחת היא התנערה. זין אתה תקבל ממני זין! לא מכניסה אותך לפנטזיות שלי, היית מת. היא שיחררה את האורגזמה, וויתרה עליה ואז חזרה לריכוז מחדש. זו שיטה שתמיד עזרה לה כשהיה לה קשה להתרכז. היא דמיינה את הפנים של הדיילת בטיסה הלוך, שפתיים צבועות ורוד עדין ועיניים קצת מלוכסנות שהתערבבו עם הזין של יניב ועם הזין הדמיוני שיש לה בין הרגליים. היא חשה חודרת ונחדרת ומתנשמת עד שחוותה אורגזמה חזקה, מרגיעה. היא הסיטה בבת אחת את הדוש ויצאה מהמקלחת.

היא התלבשה לאט, בנחת, נכנסה לשמלה השחורה שקנתה קודם. בהונג קונג היא לארג'. הן קטנות, האסיאתיות, שיתאים לזין הקטן שלהם, היא חשבה לעצמה. יופי. השמלה תשמש אותי גם בעתיד.

היא ארזה, עברה בקבלה ובתשע וחמישה היא דפקה על דלת חדר 1308. אלו חמש דקות חשובות, שימתין קצת. הוא פתח מיד לבוש רק במכנסי עבודה. החזה שלו חלק, דמוי נער, בטן קטנה משתפלת והחיוך הזחוח שהכירה עוד מהצילומים.

אתה כזה דוחה, היא חשבה וחייכה אליו חיוך ענק מלא שיניים נוצצות. היא כיווצה שפתיים למבטא צרפתי קל. May I come in? הוא חייך אליה ופתח לרווחה את הדלת, משאיר בכוונה רווח צר מדי בינו לבין המשקוף. היא עברה והשדיים שלה התחככו דרך השמלה בחזה החלק שלו. להרף עין היא יכלה לשמוע את המצנח של הקייט כשהיא פורשת אותו על החול, את האוויר על הפנים שלה, אבל מיד היא חזרה לכאן ועכשיו. זה המאני-טיים, אין לי אפילו שנייה לבזבז, היא הזכירה לעצמה.

היא התיישבה על הכורסה והניחה את הלפטופ על שידת הטלוויזיה שלידה. רוצה לשתות? הוא שאל. בטח, היא ענתה. הוא מזג לה ג'ק דניאלס, הרבה, בכוס נמוכה. הוא הגיש לה את הכוס והתיישב מולה על המיטה עם הכוס שלו ביד. הוא היה יחף ודווקא כפות הרגליים שלו נראו יפות בעיניה. עדינות אבל חזקות.

היא סיפרה לו במבטא צרפתי מתוק על השירות של דולפין, החברה שהקימה. יש לנו 102 בנות, לא רק באסיה, היא רמזה על הצלחה בינלאומית וזיונים חובקי עולם. הבנות איכותיות, הן מגיעות בזוגות ושלשות, סטודנטיות מערביות שצריכות לעמוד בתשלומים הגבוהים של הונג קונג. אמריקאיות, אוסטרליות. יש לנו סטודנטית יפייפיה לכלכלה מפרו וסטודנטית לסיעוד ממולדובה. הוא לא שאל למה ללמוד סיעוד בהונג קונג, זה באמת רעיון מטומטם, אבל הקונספט של אחות רחמנייה כל כך חזק שהיא ידעה שיתפוס.

אני אראה לך מצגת, היא אמרה ופתחה את המחשב. אחרי השקף הראשון המחשב לפתע כבה והיא נורא הופתעה. עם הבעה מטופשת על פניה היא שאלה: יש לך פה לפטופ אולי? יש לי קטלוג מדהים, תוך שעה יכולה להיות לך פה מישהי מהממת. הפעם הראשונה היא עליי כי אתה כל כך חמוד, מון שרי, היא אמרה לו, בוחנת את גופו כאילו חושבת, הייתי עושה לך טובה.

סתימות הכסף נצצו בפה המחוייך שלו. בטח שיש לי, הוא הביא את הלפטופ שלו מהארון ורונה הכניסה לתוכו את הדיסק און קי. הדופק שלה עלה אבל היא נשארה רגועה. היא לקחה רק שלוק קטן מהג'ק דניאלס. זה תכף נגמר.

היא העבירה לו את המצגת שבנתה ושיכללה בשבוע האחרון. היו שם תמונות שליקטה מהרשת, מספר סידורי לכל בחורה וכמה משפטים על הרקע המדומיין שלה. היא הדגישה בפני וונג את שתי הבלונדיניות שמגיעות ביחד, קלטה דרך החיוכים והעיניים שלו מתי הוא מתרגש. היא סיימה את המצגת והאף שלה הוצף בריח של אלכוהול, אפטרשייב וטסטוסטרון פועם.

הנייד שקנתה יומיים לפני כן צלצל. זו היתה הפעם הראשונה שהיא שמעה את הצליל שלו ולקח לה שנייה להבין. היא ענתה ומהקבלה הודיעו לה שמחכים לה בספא, כבר 21:30. היא אמרה: אני תכף מגיעה, ממש יוצאת עכשיו.

אני חייבת ללכת לטפל במשהו דחוף, היא אמרה לו והשאירה לו כרטיס ביקור ביד. תתקשר אליי, אתה יודע מה? תביא את המספר שלך, היא תקתקה את רצף המספרים שהכתיב לה, קצת המום מהמהירות בה הכל השתנה. אני מסדרת משהו ואראה אם אני יכולה להשיג לך מישהי מדהימה עוד הערב, אורוואר בריאן. לפני שהספיק לענות היא הפריחה לעברו נשיקה באוויר, טופפה החוצה מ 1308 ולחצה על כפתור המעלית.

כשהיא נכנסה למעלית והדלתות נסגרו מאחוריה היא הרגישה בבת אחת את הלב שלה משתולל. היא עברה בקבלה לאסוף את המזוודה שהשאירה עוד קודם. היא שילמה על המסאז שלא קיבלה וביקשה מפקיד הקבלה מונית. בטח מאדאם הוא ענה. היא נכנסה למושב האחורי של המונית בלב דופק ופתחה את המחשב. הקישה סיסמה. שורות שורות הן החלו לרדת לה על המסך. מסמכי מכרז. תיקיות. סיסמאות. פורנו של גאנגבאנג'ס. בום! היא חשבה לעצמה. פאקינג בום.

בשדה התעופה היא החליפה בגדים בתא שירותי נשים מרווח. עברה לג'ינס. נעליים שטוחות. נשארה עם האיפור. היא שלחה הודעה מתנצלת לבריאן וונג: נאלצתי להגיע לתחנת המשטרה בגלל עובדת מתוקה שלי שהסתבכה, אל תשאל מון שרי, עדיף שלא תיצור קשר בקרוב. תוך כדי שהוא הקליד לה תשובה היא הוציאה את הבטרייה מהנייד וזרקה אותה לפח ואחרי כמה צעדים זרקה את הנייד לפח אחר.


רונה התיישבה בלאונג', פתחה שוב את המחשב והחלה להיכנס לתיקיות של וונג, להוריד תוכניות מסחריות. מי מזיין את מי עכשיו מיסטר וונג? אמרת משהו? אה סליחה, לא שמעתי. הרוח בקייפ ורדה בדיוק הניפה לי את המצנח.


היא שלחה הודעה לעמיקם שהשועל נלכד והודעה ליניב שהיא בדרך הביתה, שידליק לה בבוקר את הדוד. רק אז, היא העזה להתרווח והזמינה לעצמה ג'ק דניאלס, הרבה, בכוס נמוכה.



827 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page