top of page

נשיקות עננים

אני שוכבת ואת שוכבת עליי במלוא גופך. אני מרגישה את החזה שלנו, הבטנות שלנו, הוגינות שלנו, הירכיים שלנו נושקות זו לזו. אנחנו צמודות חזק, הכי קרוב שיש.

אנחנו מתנשקות נשיקות עננים רכים ואני מסניפה את הריח שלך עמוק. את יורדת עם הגוף והנשיקות ומלקקת אותי לאורך. מהפנים לצוואר. מהצוואר לעצם הבריח. ליקוקים ארוכים של הלשון העסיסית, הטעימה, הסקסית שלך. הלשון שלך מדברת עם העור שלי, משוררת לו אהבה. את מלקקת עד הציצים שלי ואיתם את מדברת ארוכות. את מתלקקת עם הציצים שלי ואני כבר רטובה כמו פיורד נורבגי. את מלקקת אותי עוד לאורך הבטן. מחזיקה אותי בידייך ומלקקת אותי בליקוקים משתנים. רכים, מרפרפים, חזקים.


את משחקת עם הלשון ואני בהתאמה כלי משחק בפה שלך, בין הידיים שלך. את מנשקת, מלקקת אותי, הפה שלך על כל תא בעור הכמה-אלייך שלי. רטיבות הפה שלך על כל הגוף נוטף הגעגועים שלי. את יורדת בליקוקים אל הירכיים. הרגליים שלי פעורות לרווחה כבר מזמן. הוגינה שלי צועקת שהיא רוצה אותך אבל את נותנת לה לבעור כמו מדורה גבוהה בזמן שאת מלקקת את הירכיים שלי, את המפשעה מסביב לוגינה, את העלייה לירכיים שוב.


הוגינה שלי מרגישה את הפנים שלך קרובות. את הלב שלך קרוב לדופק שלי, את הגוף שלך צמוד, מפתה ורך והיא מתחננת אלייך אבל את עולה לפנים שלי לעוד נשיקות רכות של חסד. את מתלקקת עם הפה שלי והלשון שלי רוקדת איתך.

את עולה ומכניסה את השד שלך לפה שלי. אני משתגעת מהנדיבות שלך. הפה שלי מרגיש אותך והאוויר בין הרגליים שלי עולה בלהבות. את כל כך קרובה, כל כך יפה מעליי.

את חוזרת ללקק את הירכיים שלי והופכת אותי כדי ללקק את צידן השני. אני שוכבת על הבטן. כל ליקוק שלך מעביר בי צמרמורות. הפטמות שלי זקורות, העור שלי ברווז, ברבור, רגיש ואוורירי לקראתך.


הלשון שלך עולה לפלחי התחת שלי. הוגינה שלי שואגת אלייך בכמיהת אדירים ואת שומעת אותה אבל עוד לא נותנת. את עולה עם הליקוקים האלוהיים שלך לגב שלי, מדי פעם נושכת אותי ואני מתקערת, משתוללת, פוגשת אותך כטיגריסית אל טיגריסית, גב אל בטן, לב אל לב.

את עושה את דרכך שוב לפה שלי דרך ליקוקים ונשיקות, תוואי שאת יוצרת עליי והוא רק שלנו. אני מרגישה את הציצים שלך על פני הגב שלי, את השיער שלך, את הלשון. כמו מפה טופוגרפית את מציירת עליי אהבה, סוללת עם הפה שלך נתיב שאין לו מילים.

את נשכבת לי על הגב ומתנשקת איתי עמוק וטוב ורטוב. אין לי טווח תנועה, אני שוכבת, עשי בי כרצונך, עשי, עשי, עשי בי.


את לוקחת את האצבע שלי ומכניסה אותה לוגינה שלך, מקדש לבי. אני נאנקת, שטופת הוקרה לחום עוצמת הוגינה שלך. מלכת לבי. תודעתי. גופי.


אני מרטיבה את המיטה ומתחננת אלייך. ואז, רק אז, את חודרת אליי.



583 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page